Często zadawane pytania
-
Zwroty i zwroty
-
Zamówienie i dostawa
-
odprawa celna i anulowanie
-
płatności i opłaty
-
kampanie i oferty
-
prywatność i informacje ogólne
-
legitymacja i rzetelność
No Faq Found
POLITYKA ZWROTÓW
Niestety nie mamy polityki wymiany. Klient może zwrócić niewłaściwą, uszkodzoną, wadliwą lub brakującą część / niekompletny produkt. W przypadku uszkodzenia towaru klient powinien poinformować przydzieloną firmę kurierską oraz Ubuy w ciągu 3 dni od daty dostawy, a w przypadku innych warunków okienko zwrotu jest otwarte przez 7 dni od daty dostawy. Nasza polityka nie rozwiązuje problemów klientów po 7 dniach od dostawy. Przepraszamy za spowodowaną niedogodność.
Klient musi skontaktować się z naszym zespołem pomocy technicznej, aby zgłosić problem dotyczący uszkodzonego, wadliwego lub niewłaściwego produktu. Link zostanie dostarczony klientowi na zarejestrowany adres e-mail po skontaktowaniu się z zespołem obsługi klienta.
Tylko błędne, uszkodzone, wadliwe produkty lub produkty z brakującymi częściami mogą zostać zwrócone.
- Klient musi skontaktować się z nami w ciągu 7 dni od daty dostawy.
- Produkt powinien być w stanie nieużywanym i nadającym się do ponownej sprzedaży.
- Produkt powinien znajdować się w oryginalnym opakowaniu wraz z opakowaniem marki/producenta, nienaruszoną metką MRP, instrukcją obsługi i kartą gwarancyjną.
- Produkt musi zostać zwrócony przez klienta w całości wraz ze wszystkimi dołączonymi do niego akcesoriami lub prezentami.
- Określone kategorie, takie jak odzież wewnętrzna, bielizna, stroje kąpielowe, kosmetyki, perfumy/dezodoranty i ubrania gratis, artykuły spożywcze i dla smakoszy, biżuteria, artykuły dla zwierząt, książki, muzyka, filmy, baterie itp. nie kwalifikują się do zwrotu i zwrotu pieniędzy.
- Produkty z brakującymi etykietami lub akcesoriami.
- Produkty cyfrowe.
- Produkty, które zostały naruszone lub mają brakujące numery seryjne.
- Produkt, który był używany lub zainstalowany przez klienta.
- Każdy produkt nie w oryginalnej formie lub opakowaniu.
- Produkty odnowione lub używane nie podlegają zwrotom.
- Produkty, które nie są uszkodzone, wadliwe lub inne niż pierwotnie zamówione.
Klient może zwrócić niewłaściwą, uszkodzoną, wadliwą lub brakującą część / niekompletny produkt. W przypadku braku towaru klient powinien poinformować przydzieloną firmę kurierską oraz Ubuy w ciągu 3 dni od daty dostawy, a w przypadku innych warunków okno zwrotu jest otwarte przez 7 dni od daty dostawy. Nasza polityka nie rozwiązuje problemów klientów po 7 dniach od dostawy. Przepraszamy za spowodowaną niedogodność.
Klient może zwrócić niewłaściwą, uszkodzoną, wadliwą lub brakującą część / niekompletny produkt. W przypadku uszkodzonych produktów klient powinien poinformować przydzieloną firmę kurierską oraz Ubuy w ciągu 3 dni od dostawy, a w przypadku innych warunków okienko zwrotu jest otwarte przez 7 dni od daty dostawy. Nasza polityka nie rozwiązuje problemów klientów po 7 dniach od dostawy. Przepraszamy za spowodowaną niedogodność.
Klient musi spełnić następujące warunki, aby zwrócić dowolny produkt:
- Klient musi skontaktować się z nami w ciągu 7 dni od daty dostawy.
- Produkt powinien być w stanie nieużywanym i nadającym się do ponownej sprzedaży.
- Produkt powinien znajdować się w oryginalnym opakowaniu wraz z nienaruszonym opakowaniem marki/producenta, instrukcją obsługi, kartą gwarancyjną i metką MRP.
- Produkt musi zostać zwrócony przez klienta w całości wraz ze wszystkimi dołączonymi do niego akcesoriami lub prezentami.
Klient musi skontaktować się z naszym zespołem pomocy technicznej, aby zgłosić problem dotyczący uszkodzonego, wadliwego lub niewłaściwego produktu.
Klient musi przesłać wszystkie wymagane obrazy i filmy z krótkim szczegółowym opisem problemu, który pomoże zespołowi zbadać sprawę.
Aby dowiedzieć się więcej, zapoznaj się z naszą polityką zwrotów lub skontaktuj się z naszym zespołem pomocy technicznej.
POLITYKA ZWROTÓW
W przypadku zwrotu, proces zwrotu rozpocznie się dopiero po otrzymaniu, sprawdzeniu i zbadaniu produktu w naszym magazynie. Gdy produkt zostanie uznany za kwalifikujący się do zwrotu, kwota zwrotu zostanie przelana na Twoje konto bankowe/ konto Ubuy /oryginalną metodę płatności.
Gdy zainicjujemy zwrot środków, potrwa około 7-10 dni roboczych, zanim kwota zostanie odzwierciedlona w oryginalnej metodzie płatności. Jednak czas zwrotu środków na Twoje konto bankowe różni się w zależności od polityki rozliczeniowej Twojego banku. W przypadku Ucredit kwota pojawi się na Twoim koncie Ubuy w ciągu 24-48 godzin roboczych. Skontaktuj się z naszym zespołem pomocy technicznej, aby uzyskać więcej informacji.
- Monitoruj swoje konto bankowe, ponieważ rozliczenia transakcji międzybankowych mogą trwać dłużej niż oczekiwano.
- Skontaktuj się ze swoim bankiem i przygotuj identyfikator transakcji do udostępnienia.
- Jeśli jeszcze nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta.
Gdy produkt wróci do naszego magazynu, zainicjujemy zwrot pieniędzy. Zanim kwota zostanie odzwierciedlona w oryginalnej metodzie płatności, minie około 7-10 dni roboczych. Jednak to samo różni się w zależności od standardów rozliczeniowych banku. W przypadku Ucredit kwota pojawi się na Twoim koncie Ubuy w ciągu 24-48 godzin roboczych. Skontaktuj się z naszym zespołem wsparcia, aby uzyskać więcej informacji.
Klient może zwrócić niewłaściwą, uszkodzoną, wadliwą lub brakującą część / niekompletny produkt.
Jeśli zamówienie nie zostanie dostarczone lub zagubione podczas transportu, zostanie zwrócony zwrot pieniędzy.
Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z polityką wysyłkową i naszą obsługą klienta.
Zamówienie
Możesz śledzić swoje zamówienie za pomocą linku „Śledź zamówienie”, który otrzymasz w wiadomości e-mail/SMS z potwierdzeniem zamówienia.
Możesz kliknąć opcję „Śledź zamówienie” dostępną na dole strony, aby śledzić zamówienia na naszej stronie internetowej.
Użytkownicy aplikacji mogą wyświetlić opcję „śledź kolejność” dostępną na ikonie menu. Zachęcamy do kontaktu z naszym zespołem pomocy technicznej w celu uzyskania dalszej pomocy.
Niestety nie możemy zmienić produktu po złożeniu zamówienia.
Tak, faktura zamówienia może być dostarczona na życzenie. Aby uzyskać pomoc, skontaktuj się z zespołem obsługi klienta.
- Odwiedź naszą globalną wyszukiwarkę, aby znaleźć produkt, którego szukasz.
- Kliknij żądany produkt, aby wyświetlić więcej szczegółów na temat produktu.
- Wybierz żądany produkt i wybierz preferowany rozmiar i ilość. Po wybraniu kontynuuj, klikając „Dodaj do koszyka”.
- Aby wyświetlić swój koszyk, wybierz przycisk „Wyświetl koszyk”. Następnie możesz wybrać „Kontynuuj zakupy”, jeśli chcesz dodać więcej przedmiotów lub „Przejdź do bezpiecznej kasy”, jeśli chcesz dokonać zakupu
- Zastosuj kupon rabatowy, jeśli jest dostępny
- Jeśli chcesz kontynuować jako gość, podaj swój adres e-mail i informacje o wysyłce, aby kontynuować.
- Jeśli jesteś powracającym klientem, wprowadź swoje dane logowania, aby kontynuować.
- Jeśli jesteś nowym klientem i chcesz się zarejestrować, zarejestruj się, podając swoje dane kontaktowe.
- Wybierz metodę wysyłki, aby kontynuować.
- Kliknij preferowaną metodę płatności i kliknij opcję Kontynuuj, aby zapłacić.
- Twoje zamówienie zostanie złożone po otrzymaniu przez nas płatności.
Jeśli zamówienie nie zostanie dostarczone, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta lub przydzieloną firmą kurierską w celu uzyskania pomocy.
Dostawa
Zamówienia są zazwyczaj dostarczane w terminie określonym w sposobie wysyłki wybranym przez klienta przy kasie.
W przypadku konieczności uiszczenia przez klienta opłaty celnej, dostawa zostanie potwierdzona po opłaceniu opłat.
Tak, otrzymasz telefon/SMS od firmy kurierskiej przed dostawą. Możesz odpowiednio zaplanować dostawę.
- Jeśli opcja jest dostępna w Twoim kraju. Możesz zapłacić cła, cła i podatki z góry lub w momencie dostawy. Ta opcja jest dostępna i obliczana w momencie realizacji transakcji.
- W zależności od kraju. Cła, cła i podatki mogą być pobierane z góry i obliczane przy kasie. Klient nie musi nic płacić w momencie dostawy, a jeśli jakakolwiek kwota jest pobierana przez firmę kurierską, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta w celu uzyskania pomocy.
- W niektórych krajach cła, cła i podatki nie są naliczane z góry. Klient będzie musiał zapłacić te opłaty wyznaczonej firmie kurierskiej.
Pozycje z Twojego zamówienia mogą zostać wysłane w wielu przesyłkach, aby dotarły do Ciebie tak szybko, jak to możliwe!
Ale nie martw się! Każda wysyłka jest dodawana tylko raz do Twojego zamówienia. Nie musisz płacić ponownie, jeśli otrzymujesz zamówienie w kilku przesyłkach.
odprawa celna
- Jeśli opłaty celne zostały opłacone z góry: Klient nie musi nic płacić w momencie dostawy, a jeśli jakakolwiek kwota jest pobierana przez firmę kurierską, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta w celu uzyskania pomocy.
- W przypadku, gdy cła, cła i podatki nie są naliczane z góry. Klient będzie musiał uiścić te opłaty w momencie dostawy.
O odprawę celną zazwyczaj dba firma kurierska. Organ celny może jednak zażądać od klienta pilnej deklaracji lub dodatkowych dokumentów. Będziesz musiał jak najszybciej dostarczyć wszystkie wymagane dokumenty i dokumenty firmie kurierskiej, aby mogła je przedstawić organowi celnemu.
Jeśli cło nie zostanie opłacone z góry wraz z zamówieniem, klient jest odpowiedzialny za uiszczenie opłat celnych, zorganizowanie niezbędnej dokumentacji i odprawę celną przesyłki.
W przypadku każdego takiego zakupu dokonanego przez klienta za pośrednictwem strony internetowej Ubuy, odbiorca w kraju docelowym we wszystkich przypadkach jest „Rekordowym importerem” i musi przestrzegać wszystkich praw i przepisów danego kraju docelowego dotyczących produktów zakupionych za pośrednictwem witryny Ubuy.
Firma kurierska zazwyczaj zajmuje się procedurą odprawy celnej. W przypadku, gdy przesyłka jest zatrzymana w procesie odprawy celnej z powodu braku lub braku odpowiednich dokumentów/deklaracji/licencji rządowej lub certyfikatów wymaganych od „Zarejestrowanego importera”:
- Jeśli „Zarejestrowany importer” nie dostarczy organom celnym wymaganych dokumentów i formalności, w wyniku czego produkty zostaną skonfiskowane przez organy celne, Ubuy nie zwróci pieniędzy. Dlatego zdecydowanie zalecamy dokonanie wcześniejszych przygotowań i przedłożenie odpowiednich dokumentów na żądanie władz celnych.
- Jeśli przesyłka zostanie zwrócona do naszego magazynu w przypadku braku/brak dokumentów itp. ze strony klienta, Ubuy zwróci klientowi jedynie cenę zakupu produktu(ów). Opłaty za wysyłkę i zwrot nie zostaną uwzględnione w zwrocie.
- Product category and price
- Shipping costs and package weight
- Customs clearance channel
- Storage charges may apply if there is any delay in submitting the required paperwork.
- Customs duty-based import taxes
- Import duties are levied in accordance with the destination country's tariff schedule.
- The customer may receive multiple shipments for a single order; customs charges will be applied to every shipment accordingly.
Aby uniknąć opóźnienia w wysyłce, służby celne mogą wymagać od Ciebie następujących dokumentów:
- National ID
- Tax ID
- Passport
- Proof of Payment
- End use of the item
- Doctor prescription
- NOC
Organy celne mogą również zażądać dodatkowych dokumentów niewymienionych powyżej. Zostaniesz powiadomiony przez firmę kurierską, jeśli do odprawy wymagany jest określony dokument.
W przypadku opłat celnych z góry nie będą pobierane żadne inne opłaty.
Za opłaty celne nie pobrane z góry, firma kurierska może pobrać następujące opłaty:
- Opłaty za wypłaty
- Bonded Storage, jeśli klient nie udostępnił wymaganego dokumentu w określonym czasie
- Podatki
- Opłaty manipulacyjne
- Opłaty administracyjne
anulowanie
- Jeśli przesyłka jest gotowa do wysłania lub została już wysłana z zakładu sprzedawcy, ale jeszcze nie dotarła do magazynu Ubuy. Część ceny wysyłki zostanie odjęta od całkowitej kwoty zwrotu, której dotyczy przesyłka.
- Jeśli zamówienie/produkt zostało przetworzone przez sprzedawcę, ale nie zostało jeszcze wysłane, klientowi przysługuje pełny zwrot pieniędzy
- Jeśli zamówienie/produkt nie zostało utworzone/przetworzone przez sprzedawcę: klientowi przysługuje pełny zwrot pieniędzy.
- Jeśli przesyłka już wyjechała do Twojego kraju, a numer rachunku lotniczego jest dostępny w firmie kurierskiej na stronie śledzenia. Nie będziemy mogli anulować Twojego zamówienia.
- Przejdź do swojego konta
- W sekcji „Ostatnio umieszczona opcja” kliknij Anuluj i złóż wniosek
- Jeśli opcja anulowania zamówienia nie jest dostępna, prosimy o kontakt z zespołem obsługi klienta w celu anulowania zamówienia.
PŁATNOŚĆ
Ubuy nie pobiera żadnych dodatkowych opłat poza wysyłką i opłatami celnymi. Gdy dokonujesz płatności w określonej walucie, Twój bank może naliczyć różnicę w tej walucie, jeśli kwota transakcji jest wyrażona w dolarach amerykańskich ($), euro (€) lub w dowolnej innej walucie.
Poniżej znajdują się typowe opcje płatności.
- PayPal
- VISA/Mastercard
Inne opcje płatności można znaleźć na dole strony
- Sprawdź wyciąg z konta bankowego/karty i sprawdź, czy kwota została wycofana na Twoim koncie.
- Poczekaj 24 godziny Potrącona kwota zostanie automatycznie zwrócona na Twoje konto.
- Skontaktuj się z naszym zespołem pomocy technicznej, aby uzyskać dalszą pomoc.
- W przypadku opłat celnych opłaconych z góry: Opłaty celne/importowe i podatki pobierane przy kasie są oszacowaniem opłat i nie są dokładne. Jeśli rzeczywiste opłaty celne przekroczą szacunkowe opłaty celne pobrane w momencie składania zamówienia, UBUY zapłaci naliczone opłaty dodatkowe.
- W przypadku ceł, które nie zostały opłacone z góry: cła/podatki i podatki przywozowe zostaną obliczone przez organy celne.
Status wstrzymanego lub anulowanego zamówienia oznacza, że nie otrzymaliśmy od Ciebie płatności. Jeśli kwota zamówienia została odjęta z Twojego konta, a status zamówienia nadal jest wstrzymany lub anulowany. Możesz poczekać kilka dni na zwrot kwoty na swoim koncie lub skontaktować się z naszym działem obsługi klienta w celu uzyskania dalszej pomocy.
kampanie i oferty
Warunki wymienione w sekcji Kampanie i oferty są ważne i obowiązują tylko przez ograniczony czas. Niniejsze warunki nie dotyczą produktów już przecenionych.
Musisz wprowadzić kod kuponu rabatowego w odpowiednim polu na stronie koszyka lub na stronie kasy. Upewnij się, że nie ma dodatkowych spacji przed i po kodzie ani wstawionych pomiędzy podczas wpisywania lub wklejania kodu w odpowiednim polu.
Kod kuponu dotyczy tylko ceny produktu. Zniżki nie są naliczane na koszty wysyłki i opłaty celne.
prywatność i informacje ogólne
- Używamy plików cookie na naszej stronie internetowej do zbierania statystyk odwiedzin, do celów reklamowych oraz do poprawy komfortu korzystania z naszej strony internetowej. W razie potrzeby możemy aktualizować te informacje.
- Zalecamy regularne odwiedzanie tej strony, aby być na bieżąco z informacjami dotyczącymi plików cookie, których używamy na naszej stronie internetowej.
- Twoja zgoda - Wyrażasz zgodę na używanie przez nas i naszych usługodawców plików cookie, klikając opcję akceptuj pliki cookie podczas odwiedzania naszej witryny.
- Czy mogę wycofać swoją zgodę?
Tak. Jeśli chcesz wycofać zgodę, musisz usunąć pliki cookies zapisane na Twoim urządzeniu w ustawieniach przeglądarki internetowej. Ponadto zmień ustawienia swojej przeglądarki internetowej, aby w przyszłości wyłączyć pliki cookie, aby zapobiec zapisywaniu plików cookie na Twoim urządzeniu.
Możesz do nas zadzwonić, skontaktować się z nami przez e-mail lub czat na żywo, korzystając z danych podanych na stronie „Skontaktuj się z nami”.
Spełnione produkty to produkty, które organizujemy u sprzedawców z krajów sklepowych (USA, Wielka Brytania, Chiny, Japonia, Hongkong i Korea). Produkty te zostaną dostarczone w wybranym przez Ciebie terminie.
Niespełnione produkty to produkty, które są udostępniane za pośrednictwem sprzedawców zewnętrznych. Sprzedawcy ci znajdują się poza poszczególnymi krajami sklepu. Tak więc dostawa takich produktów może potrwać od 10 do 40 dni. Przyspieszamy dostawy po otrzymaniu przesyłki przez nasz magazyn.
rozwiązywanie problemów
Przed złożeniem zamówienia wyczyść pliki cookie w przeglądarce.
- Przejdź do narzędzi
- Wyczyść historię
- Usuń pliki cookie
- Kontynuuj po ponownym uruchomieniu/odświeżeniu przeglądarki..
Ta ścieżka może się nieco różnić w zależności od używanej przeglądarki.
Jeśli nadal nie możesz złożyć zamówienia, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta, aby uzyskać dalszą pomoc.
bezpieczeństwo
Wszystkie produkty są dostarczane do klientów za pomocą faktury online generowanej po pomyślnej płatności.
Wszystkie adresy dostawy są zapisywane w historii zamówień i weryfikowane przez nasze odpowiednie działy przed dostawą.
Jeśli system oznaczy jakąkolwiek transakcję jako fałszywą, weryfikujemy to, analizując wszystkie parametry wykorzystywane do wykrywania oszustw. W przypadku wątpliwości transakcja zostanie anulowana i zwrócona w ciągu 7 dni roboczych.
prawowitość
Ubuy to legalna globalna platforma e-commerce z siedzibą w Kuwejcie. Jest to zaufana platforma zakupów transgranicznych z milionami kupujących na całym świecie, która wierzy w najlepszą obsługę klienta
W Ubuy ściśle przestrzegamy wszystkich protokołów i zasad eCommerce we wszystkich ponad 180 krajach, w których działamy. Staramy się stale dostosowywać do stale zmieniającego się świata eCommerce, zmieniając i dostosowując nasze działania do wszystkich Twoich potrzeb i wymagań.
Wszystkie transakcje dokonywane za pośrednictwem Ubuy są bardzo bezpieczne. Używamy zaawansowanych systemów szyfrowania w naszym procesie płatności, aby zapewnić pełne bezpieczeństwo i ochronę naszych cennych klientów W przypadku mało prawdopodobnego zdarzenia lub sporów dotyczących nieprawidłowego lub uszkodzonego produktu, przysługuje pełny zwrot pieniędzy zgodnie z polityką Ubuy.
Dziękujemy za całe wsparcie, jakiego nam udzieliłeś przez lata. We really value and appreciate that and will continue to provide better services every time you shop with us.
niezawodność
Ubuy dostarczył ponad 10 500 000+ paczek od momentu założenia w 2012 roku. Dostarcza milionom klientów markowe i autentyczne produkty w ponad 180 krajach na całym świecie. Z siedzibą w Kuwejcie oferuje wysoce bezpieczne usługi internetowe, wykorzystując najnowsze technologie; aby zapewnić bezproblemowe zakupy online.
Ubuy oferuje wysoce bezpieczną stronę internetową z zaawansowanymi systemami szyfrowania do procesu płatności, aby zapewnić pełne bezpieczeństwo i ochronę naszym cennym klientom.
Korzystanie z najnowszych bezpiecznych technologiiUbuy działa na HTTPS, który jest bezpieczniejszym protokołem przesyłania. Cała komunikacja między Twoją przeglądarką a witryną jest szyfrowana, co oznacza, że wszystkie transakcje są bezpieczniejsze. Wszystkie dane osobowe są chronione przez zabezpieczone sieci, aby zapewnić bezpieczeństwo i poufność wszystkich informacji o klientach.
Ponadto informacje są szyfrowane za pomocą technologii Secure Socket Layer (SSL), a witryna jest regularnie skanowana. Wszystkie transakcje są przetwarzane przez dostawcę bramy i nie są przechowywane ani przetwarzane na naszych serwerach.
Ochrona dostawy i zwrot pieniędzyW Ubuy liczy się dla nas bezpieczeństwo Twoich przesyłek. Jesteśmy zawsze gotowi do obsługi paczek w przypadku opóźnień, które mogą wystąpić z powodu opóźnień lotów lub złej pogody. Zapewniamy, że paczki zostaną dostarczone do Ciebie na czas, usprawniając procedury odprawy celnej i pracując w okolicach świąt państwowych.
Ubuy wierzy w najlepszą obsługę klienta, w przypadku mało prawdopodobnego zdarzenia, pełny zwrot jest przyznawany zgodnie z Polityką zwrotów Ubuy
Aby uzyskać pełne informacje, odwiedź naszą stronę internetową. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości i pytania, skontaktuj się z nami w dowolnym momencie pod adresem info@ubuy.com. Jesteśmy zawsze gotowi i chętni do pomocy i mamy z nami najlepsze doświadczenia.